[Türkçe] Süper Mario Bros v1.0

[IMG]
[IMG][IMG]

[IMG][IMG][IMG]


KURALLAR

1- Size söylenmedikçe hiç bir block kırmayin veya koymayın.
2- Hile veya mod kullanmayın.
3- ( ÖNEMLİ ) Oyun boyunca sandiklar var onların birer shop gibi düşünün. Eğer sandigin altinda yazan miktarda glowstoneniz yoksa sandiktan item almayın.
4- Bütün stageleri gezmek zorundasiniz.

Stage Listesi
Kural 4'te olduğu gibi tüm stageleri gezmelisiniz.

Element 1:
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4

Element 2:
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4

Element 3:
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4

Ve ekstradan 2 bonus level bulunmakta. ( Maşallah )

GÖREVİN

1- 3 Elementide mapın sonundaki yere koymalısın.

2- Mümkün olduğunca mantar topla. Onlar senin skorun olcak.

3- Eğlen :)

NOTLAR

1- Arkadaşlar elimden geldiğince Türkçeleştirdim eksiklerim varsa maruz görünüz bayağı büyük bir map bonus leveller felanda var.

2- Hikayede anlamadığınız yer olursa bana bu forum altindan yada indirdiginiz rar dosyasinin sağında yazan blog adresinden sorabilirsiniz.

3- Map kesinlikle bana ait değildir. Türkçeliştirmesi bana aittir.
SKOR HESAPLAMA
Kazandiginiz mantar sayısını
Eğer oyunu ;
Easy seviyesinde oynadiysaniz -1
Normal seviyede oynadiysanız - 2
Hard seviyesinde oynadıysanız - 3
ile çarpınız.

ÖRNEK :
Oyunda " SON " yazısına ulaştığınızda 23 mantar topladıysanız ve oyunu normal seviyede oynadıysanız 23x2=46 puan aldınız.

DOWNLOAD

Yorumlar

  1. öldüğümde respawn olurken haritayla alakasız bir yere düşüyorum yatak koyup denedim ama gene düzelmedi sebep?

    YanıtlaSil
  2. yatak koyup gece yapıp uyumayıda dene :D

    YanıtlaSil
  3. indirmedim ama güzeldir işallah indircemşimdi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder