[TÜRKÇE/ADV/PARK/PUZ/]Ölümsüzlük Çeşmesi v3



GÜNCELLENDİ - YENİ LİNK GELDİ



[IMG]

2.

[IMG]

3.
[IMG]

4,
[IMG]

[IMG]




NOTLAR
1- Map bana göre şimdiye çevirdiklerim içinde engüzeli ve en uğraş vereni.
Hikayesi var , parkurları ve puzzleleri var, hamur açıyor börek yapıyor süper map yani. 
3- Kurallar ile uğraşmicam mapa girdiğinizde hepsi yazıyor resimleride ister iseniz yenilerini çekerim bunlar ingilizce verisyonun resimleri ben çekmedim.
4- Map çok büyük ve geniş bir yapıya sahip olduğu için gözümden kaçan tabelaları maruz görünüz.
DOWNLOAD : http://bc.vc/H6ocX9

Yorumlar

  1. acaba bana yardım edebilir misiniz? ben bu dosyayı indirdim jar dosyası olarak geldi bende bir dosyaya çıkardım ama asıl çalıştıracağımı bilemedim. daha sonra ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  2. indirdiğin Dosyayı %appdata% ya girip .minecraftı aç.İçindeki Saves'e gir.Sonra Dosyaları At.

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim texture pack ini verirmisin? çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. kankalar 404 not found diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar yeni link gelmiştir kusura bakmayın uzun süredir böyle ancak map elimde olmadığı için sıfırdan çevirmek zorunda kaldım...

      Sil
    2. beceriksizliğim tuttu bugünlerde yönlendirmeyi yapmamışım şimdi deneyebilir misin acaba ?

      Sil
    3. multıplayer oynanırmı bu adventur maple

      Sil
    4. kırık link yok hiç :D

      Sil
    5. ya nrdn indirecez bu minecraft ölümsüzlük çeşmesini ya 2 gündür arıom bulamadım

      Sil
    6. Harita İle Alakasız Bir Yere Doguyorsan /tp oyunadın x 10 y 46 z -122
      İndirdikten Sonra SinglePlayer E Tıklıyorsun Ve Haritan Olacaktır.
      İndirmekte Sorun Yaşarsanız Force Update Yapıyoruz Ve %appdata% Roaming .minecraft saves'e haritayı at
      Evet Multiplayer Oynanır Kuralları Okuduysan Map 1-3 kişi arası tasarlanmıştır.
      Texture Pack Sphax Pure'dir

      Sil
  5. Bende indirmede bi sorun çıkmadı link yenilenmiş sağolasın map için şimdi denicem tecrübelerimi tekrar buraya aktarırım.

    YanıtlaSil
  6. indirdiğin Dosyayı %appdata% ya girip .minecraftı aç.İçindeki Saves'e gir.Sonra Dosyaları At.

    bunun aynısını yaptım da sonra ne olacak oyuna girdim farklı birşey yoktu ilerlemelileride daha önce oynamadığımdan bi yardım edermisiniz.

    YanıtlaSil
  7. İNDİRDİM BİR SORUN ÇIKMIYOR (-_-)

    YanıtlaSil
  8. indirdikten sonra napıoz

    YanıtlaSil
  9. aga biz indirdik ama haritayla aşakasız bir yerde doğuyoruz??

    YanıtlaSil
  10. bu haritanın snu nasıl bitiyo bende bi admın hazinesini aldım evin alt tarafında heykel vardı yünden ordaki basınc plakasının üstüne geldim heryer patladı orda kaldım sonu orasımı haritanın yukardaki resimlerden 3. resmin oldugu yeride göremedim bitiren biri bi yardım edebilirmi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder