[TÜRKÇE] Kaçırılma ( Kidnapped ) - Harika bir hikaye !




  - Bilgi -


- Bu adventure map tek kişilik olarak dizayn edilmiştir. Çoklu ouncuyla da oynana bilir ancak 2. şahıslar için item verilmemiştir.
- İnanılmaz bir hikayesi vardır. Çevirmen olarak çok hoşuma gitti. :)
- Muhteşem yapılar ve sahneler.
- Minecraft 1.4.7 ve üzeri için tasarlanmıştır.
- Önerilen Texture Pack : Default ve Faithfull Texture Pack'tir.
- Map sadece tarafimca Türkçe'ye çevrilmiştir. Orjinal yapımcı  INDIANACRAFTING'tir.

- Resimler ve Video -




 Posted Image
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

- DOWNLOAD -



- Nasıl Kurulur ? -


- KURALLAR - 

- Adventure Mod ' da oynayin ( gamemode 2 ) 
- Normal Zorluk ' ayarinda oynayin.
- Herhangi bir nedenden dolayi mapin üstünde doğuyorsaniz spawn kordinatlari : 119, 179, 11
- Adventure Modda oldugunuz için abartmadan her block'u kirabilirsiniz :) Mapin bir ucundan girip diğerinden çıkmayında :)

Yorumlar

  1. Spawn kordinatlarını nasıl deiştircez ?

    YanıtlaSil
  2. kafam çok karıştı lan nolucak :D

    YanıtlaSil
  3. ya of müthişti sonunda kafa gitti benim demekki biz akıl hastasıymışız of ya :D

    YanıtlaSil
  4. ya ben sonunu tam olarak anlıyamadım anlayan varmı ?

    YanıtlaSil
  5. Spawn Kordinatlarını ./tp spawnkordinatı (açıklamada var) aslında bir anda uyanmayı düşünürsen bu delice bişey vede düşün biraz spoiler vermek istemiyorum.

    YanıtlaSil
  6. ben gamemode a geçemiyorum ?

    YanıtlaSil
  7. biri sonda ne olduğuun söyleyebilirmi çok kafam karıştı :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder